så skönt att bara vara.....

Så härligt att bara gå och inte göra nånting. Titta lite där och plocka lite där. Stanna upp och tänka och reflektera. Drömma!

Idag satte jag mej ner och kikade på resor och drömde mej bort och satte upp ett litet mål. Jag ska snart åka till Goa i Indien. ´

Jag var hos en bekant igår och fikade och hon hade varit på Goa under hösten. Jag kände ett sånt sug och en sån nyfikenhet. Alla åker till Thailand nu för tiden men det tilltalar inte mej alls! När jag fick berättat lite för mej om Goa så började det kännas sådär intressant och kul och som att något började spiras i mej.

Nu när jag sitter och funderar så blir jag så glad över alla möten! Att bli så inspirerad!

Det blir en vecka på Naxos i sommar. Det är ett av mina största intressen,,, att resa. Jag gnetar och sparar och plockar undan för att kunna ta min man med mej på olika resor. Och Naxos måste jag tillbaka till i år det är helt fantastiskt fint och vacker och jag älskar Grekland. Men sen ska jag gneta ihop till Goa! Det ska bli så härligt



Over and out for today! <3

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0