Det känns som....

Jag känner mej ganska tom. På ett positivt sätt. Jag har gjort ganska många EFB andningar och det har frigjorts mycket känslor och minnesbilderna har flödat fram och tillbaka. Jag känner att jag bara har tillåt mej att stanna i känslorna och inte värdera och leta och analysera...Bara stannat i känslan. Det har varit tufft och sorgesamt ibland. Men oerhört befriande!

När man ska bli terapeut så måste man gå på egenterapi. När man är klar terapeut måste man gå på handledning och kanske ibland också egen terapi....

Under stressade perioder så är EFB en otroligt bra metod. Energi Flow Breathin... Medveten andning blandat med Kroppsandning och det går inte att motstå hur kroppen reagerar och vill släppa på de blockeringar och rester som ligger på tur att släppa....Kanske är det något som ligger i tiden just nu....kanske är det något som man kan återkoppla till längre tillbaka i tiden....


Spännande är det iallafall och utvecklande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0