Tankens kraft kan fixa en enveten förskylning.....^^

Normalt sett så går ju en förskylning över på en vecka. Iallafalla så kan man gå till jobbet efter en vecka. Den här gången är inte så fallet här för mej. Det har tillstött "komplilkationer" såsom bihåleinflammation och lite annat smått och gott....

Tidigare i livet så har jag okejjat en förskylning eller influensa...Men nu anser jag mej inte ha tid. Jag FÅR bara inte bli sjuk.  Så här har jag suttit sen i fredags och varit frustrerad och förbannad och tyckt att det är då skit att det aldrig går över...Då har jag alltså varit dyngförskyld i en vecka ...Vad händer??? INGENTING naturligtvis... mer än att jag känner mej ännu sämre.  Då kommer sonen!!! och släpper  mina gamla talesätt..."Tänk dej frisk!!!" "Var snäll mot dej själv" "Det måste få ta sin tid" "Försök inte forcera då ställer sej allt bara på kant"....Så nu har jag varit snäll mot mej själv...Druckit varm choklad och titta på såpor på TV...och så SER jag mej själv som frisk om ett par dagar.... OCH..jag känner mej redan så mycket bättre...

Gött e det.....Med positivt tänkande...och med kloka ungdomar!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Med tankekraft kan man fixa det mesta. Synd bara att man glömmer bort det lite för ofta.

2010-02-24 @ 16:53:53
URL: http://sannerligenbesynnerlig.blogspot.com
Postat av: Anneli själv

När man glömt det men kommer ihåg det igen... Då sätter man igång igen...och tankekraftar sej;)

2010-03-01 @ 12:20:32
URL: http://malvinaterapeuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0