Kärleken...Stefan

Jag gjorde en beställning enligt The Secret. Jag gjorde en beställningslista hur han skulle vara ...Mannen jag skulle leva med..min stora Kärlek..Han skulle vara i precis rätt smak för mej. Snygg charmig rolig snäll och så skulle han sätta mej på en piedestal...och han skulle gilla att sitta på en själv också... Han skulle tycka om det jag tyckte om...och var han inte intresserad av det jag höll på med så skulle han iallafall acceptera det jag gjorde....Allt som var viktigt skrev jag ner och så läste jag upp allt för mej själv och så "skickade" jag iväg det rätt ut i Kosmos till Källan...och så släppte jag allt. Levde och förväntade mej att det skulle hända SNART för det hade jag också beställt;). Det tog 2 veckor senare så dök han upp... The one and only...Världens bästaste(^^,Pusspuss!!!Jag gjorde en beställning enligt The Secret. Jag gjorde en beställningslista hur han skulle vara.Precis i rätt smak för mej. Snygg charmig rolig snäll och så skulle han sätta mej på en piedestal...och han skulle gilla att sitta på en själv också... Allt som var viktigt skrev jag ner och så läste jag upp allt för mej själv och så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0