Omskakande...och härligt!

Jag sa upp mej igår....Ett beslut som jag fattat för länge sen men så tagit så lång tid att sätta i verket. Varför är det så??? Att man ska behöva bli manglad innan man fattar ett livsavgörande positivt beslut... Till slut så kom den oundvikliga dagen då det bara inte gick att undvika att NU ska det göras...Keep you´re head high!!! Do it NOW!!! Egentligen så e det skitsamma om jag ska ha huvet högt eller lågt eller av eller på... Men jag kände att NÄ DU!! Det här ger jag dej inte!!! NU GÅR JAG!!!

Kära vänner,,,bloggare och läsare...klienter eller bara intressenter... Kör inte över er själva!!!! Gå in i era behov och lyssna på ert inre jag!!! NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0